donderdag 23 mei 2013

Kaartje voor Bij Oma Dee # 6 en voor het feestje bij EHI



Dit is de schets van de uitdaging van Bij Oma Dee.

Ik vond het eerst lastig, dus een echte uitdaging, maar na wat gesnuffel in mijn papierbak kwam ik verschillende vellen tegen met thee en cakes.
En dat leek me een heerlijk gevoel: zowel om te maken als voor degene die deze kaart zal krijgen.


Een lint waarin Happy Birthday geborduurd is maakt het extra feestelijk. En daardoor gebruik ik deze kaart ook voor de challenge bij EHI.



 

10 opmerkingen:

  1. Je kaartje is in ieder geval heel erg vrolijk. Vind dat je de schets leuk hebt uitgewerkt. Gezellig dat je meedoet met onze schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Uiteindelijk was de keert niet zo moeilijk, maar om 'm op de blog te krijgen en dan een link te maken, dat kostte me heel wat zweetdruppels. Maar ook daarvoor geldt: oefening baart kunst.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt!
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ene vrolijke en gezellige kaart heb je gemaakt,
    mooi hoor ☼

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik knutsel lekker verder.
      Groetjes, Yvonne

      Verwijderen
  4. Hoi Yvonne wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, ik vind hem supermooi geworden.
    Leuk dat je meedoet aan de candychallenge van EHI, dank je wel.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Is voor het eerst dat ik mee doe met een challenge.
      Groetjes, Yvonne

      Verwijderen
  5. Zou zo een taartje bij je komen eten, zoveel gezelligheid straalt je kaart uit. Dank je wel voor het meedoen bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je leuke reactie.
    En uiteraard ben je altijd welkom hoor, voor taartje eten! ;-)
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen