woensdag 29 mei 2013

Onverwacht

 
 
Vanmiddag een poosje bezig geweest met kaartjes maken.
Moest thuis blijven omdat mijn dochter goed ziek is.
Ik bedacht om even snel een kaartje te freubelen met wat losse stukjes papier.
Onverwacht is de kaart nog leuker geworden dan ik in gedachten had en daarom doe ik mee met de challenge van  Just A Note Challenge #11 .
Ik heb nog een paar kaartjes gemaakt, maar die gaan binnenkort al op de bus, dus die laat ik hier niet zien.
 
 
 
Al met al een heerlijke middag gehad, ondanks het koude weer zonder zon.
En ook mijn kind knapt weer wat op, gelukkig!
 


1 opmerking:

  1. Het is zeker een leuke kaart geworden.
    Lekkere vrolijke kleuren en dat kunnen we met dit sombere weer wel gebruiken, toch? Leuk dat je meedoet met de challenge.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen