zaterdag 10 augustus 2013

zomers kaartje vanaf de camping

Nu eindelijk mijn schouder en arm niet meer zoveel last geven, kan ik weer lekker aan de slag met papier etc. Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge bij bij oma dee.
Het viel nog niet mee. Er wordt hier op de camping een nog groter beroep van mijn creativiteit gevraagd, want dan bedenk ik iets en heb ik het niet bij me :-(.


Maar al met al ben ik erg tevreden met dit kaartje.
Ik heb spullen vanuit de build-a-card kit gebruikt en papier van mezelf.
 

8 opmerkingen:

  1. Oh wat een lekker zomers kaartje. Ik vind hem hartstikke leuk Yvonne.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank. Ik vind de schets erg leuk en dan met dat hele mooie materiaal uit de kit: heerlijk om daarmee te werken.

      Groetjes, Yvonne

      Verwijderen
  2. Heel zonnig kaartje geworden. Leuk dat je van de cirkel een ballon hebt gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen bij Oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zomers kaartje! Leuk!! Gezellig dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan, lekker fleurig kaartje Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen