zaterdag 19 oktober 2013

Een produktieve week

Je hebt soms weken dat je (bijna) geen kaarten maakt en soms vliegen ze uit je handen. Afgelopen dagen ben ik heerlijk bezig geweest en heb ik ook de schetsuitdaging-Bij Oma Dee uitgewerkt.
Ik had eerst onderstaand kaartje gemaakt n.a.v. de schets en ben er zeer tevreden over.
 

 
En omdat ik toch lekker bezig was, nog een kaartje gemaakt met de schets voor ogen, maar met eigen inbreng.
 
 
En eigenlijk vind ik deze kaart net wat meer origineel. Dus plaats ik ze maar beide dan mogen de dames van Bij Oma Dee zelf kiezen welke ze aan de uitdaging laten meedoen. Hoef ik namelijk geen keuze te maken. Dus dames: succes ermee ;-) !
 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne, heel eerlijk? Ik vind de tweede leuker, inderdaad omdat je er meer je eigen draai aan hebt gegeven. Leuk uitgewerkt hoor, met de slee. Tis net even anders en daar houden we van. Gezellig dat je meedoet met de schetsuitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miranda,
      bedankt voor je reactie. Ik vind de tweede kaart ook net wat leuker, dus laat die maar meedoen met de uitdaging. Succes met t kiezen straks.

      Groetjes, Yvonne

      Verwijderen
  2. Leuk om te lezen dat de schets je heeft geïnspireerd! Leuke kaartjes zijn het geworden! Bedankt voro het meedoen aan de schetsuitdaging van Bij oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent er lekker mee bezig geweest, en dat is ook de bedoeling! Leuke kaarten en fijn dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen