donderdag 9 januari 2014

Kleurwedstrijdje

dat is de opdracht voor de nieuwe challenge van Bij Oma Dee.
 
 
De kleurencombinatie vind ik geweldig (roze, aqua en zwart),
maar met Valentijnsdag heb ik helemaal niets!
Dus hartjes etc. zijn in dit verband niet aan mij besteed.
Maar na even denken en zoeken heb ik toch een soort Valentijnskaart gemaakt zonder dat-ie erg zoetsappig en klef is.
 
 
Ik heb 3D geknipt en geplakt, designvelletje erachter en een aqua-kaart gebruikt.
 De kleuren zijn prachtig en voor mij is dit genoeg Valentijn;
lief, maar niet TE zoet en klef.
 
Ik heb de kaart op een spiegel gezet voor de foto, ik vond dat effect wel leuk:
spiegels op de kaart en kaart op de spiegel ;-) .
Geeft ook een leuke straling erachter zag ik later.
En ach...een klein zilverkleurig hartje kan er uiteindelijk toch wel bij.
En die dikke kus??? Die kan altijd........XXX
 
Groetjes, Yvonne
  
 

5 opmerkingen:

  1. Zo hé jij bent snel! Wat een leuk kaartje Yvonne, het lijkt wel een schilderijtje. Leuk dat je meedoet met onze uitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze challenge spreekt me erg aan en soms heb je een idee en een uurtje "over". Beide had ik gisteren, dus direct gebruik van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja soms heb je dat he Yvonne, dan zie je een uitdaging en dan weet je meteen wat je er mee aan moet, en je hebt er ook meteen gebruik van gemaakt. Erg leuke kleuren moet ik zeggen, doordat er zwart bij zit is het niet te zoet , en wordt het een tikkeltje stoer. Mooi gemaakt Yvonne. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dat je je eigen draai eraan hebt gegeven, daar houden we van! Ik vind je kaart erg origineel, leuk! Bedankt voro het meedoen aan onze kleurwedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerder al eens een reactie achter gelaten, maar blogger werkte niet mee. Hier nogmaals een poging.
    leuk deze kaptafel vol tutspulletjes.
    Zo ist ie toch geschikt voor andre gelegenheden. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen