donderdag 27 februari 2014

Voor het eerst.....

 
....aan het kleuren geweest met Spectrum Noirs! En wat vind ik dat leuk!
Ik heb nu dus weer iets waarvoor ik kan sparen, behoudens al de andere spullen die ik zoooooo mooi, leuk en geweldig vind ;-)!!
 
Maar vandaag heerlijk aan het inkleuren geweest, want dat "moest" tenslotte.
Een stempel genomen die ik al heel lang heb en die gebruikt voor challenge 112 bij CCWS
Ik kijk altijd naar hun uitdagingen en maak ze vaak, maar eigenlijk nooit op het juiste moment voor de challenge.
Vandaag dus wel gelukt. YEAH!!
 
En dit heb ik ervan gemaakt:
 
 
Papier van MD, lint uit voorraad, touwtje van SU, belletje van Bij Oma Dee en wat sterretjes "gestrooid".
De stempel van het beertje was één van eerste stempels die ik ooit kreeg, weet geen merk, net als de tekststempel.
 
Ik ben in ieder geval al helemaal vrolijk (en ben stiekem blij dat ik nog heel lang naar dit kaartje kan kijken voordat het verzonden gaat worden, haha).
 
Groetjes, Yvonne
 
 


6 opmerkingen:

  1. Yvonne, wat heb je een super leuke kaart gemaakt met de sketch van CCWS... Heel erg bedankt voor je deelname en heel veel succes. Wel even een vraagje.. zou je de sketch van de blogpost willen weghalen? Bedankt....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, dat had ik over t hoofd gezien. Is eraf gehaald.

      Verwijderen
  2. Hij is leuk Yvonne! Leuk dat je meedoet bij ' mijn ' CCWS. Wel even de schets eraf halen, die mag je niet publiceren.

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is adorable!! Thanks for joining us at CCWS this week! Good luck!

    /Christina, DT

    BeantwoordenVerwijderen