dinsdag 1 april 2014

Een bloemetje

voor de juffrouw van onze dochter omdat zij binnenkort aan haar knie wordt geopereerd.
 
 
Het craftpapier waar het boeket "in" zit komt uit de bloemenwinkel van de echtgenoot van de juf!
Hij doet altijd zulk mooi papier om de bloemen dat ik het vaak bewaar en weer gebruik!
Ik vind het in deze situatie wel grappig om te gebruiken. Ben benieuwd of ze het herkennen.

 
Toepasselijke stempel op een klein kaartje gedrukt, want ze mag zeker een week niet staan op haar been. De juf zal ook dit grapje zeker wel waarderen, net als het kaartje.
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij KIC # 30:gebruik paars en groen.
 
Groetjes, Yvonne
 


9 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,
    Zag jouw kaart bij KIC, wat ontzettend leuk bedacht! En ook het gebruik van dat bloemenpapier met het verhaal erachter...dat is nog eens persoonlijk!
    Ben je volger geworden, groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, apart hoor. Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Yvonne wat een lief kaartje en zoveel bloemen echt voorjaar! Dank je wel voor het meedoen met de KIC! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs leuke kaart Yvonne! Super vrolijk met al die bloemen.
    Heb even rondgekeken en je het prachtige dingen gemaakt dus ben gelijk volger van je blog geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je aardige reactie Marleen.
      Ik ben ook op jou blog beland en wat maak je een mooie kaarten! Ik ga je volgen. (ben ook heel benieuwd naar volgende week....)
      Groetjes, Yvonne

      Verwijderen
  5. Een supermooie bloemenkaart.
    Erg leuk bedacht met dat boeket.
    De kleuren zijn ook heel mooi.
    Ik wil graag nog meer zien, dus plaats ik me bij je volgertjes.
    Groetjes en tot zien.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen