zondag 16 maart 2014

Kaartje voor CCWS # 114

 Er is weer een leuke challenge bij CCWS.
 
En omdat ik zo blij ben met mijn "nieuwe" Spectrum Noirs (meer dan 100 stuks kunnen overnemen van iemand!), doe ik ook deze week weer graag mee.
En zo hou ik tevens mijn kerstkaartenvoorraad goed op peil.
 
Ik vond het wel leuk om deze KERSTkaart op de foto te zetten met DE voorjaarsbloemen: narcissen!
 
 
Maar goed, zo is de kaart niet duidelijk te bewonderen, dus nu de betere foto's:
 
 
De stempels zijn een setje, maar ik weet geen merk. Ik vind ze wel schattig.
Lekker ingekleurd en wat glitter erop gedaan.
Het labeltje met kerstboom komt van een groot vel met kerstlabels die ik laatst heb gevonden bij Pipoos. De boom had rode ballen, die heb ik extra geaccentueerd met rode strasssteentjes.

 
Over een crèmekleurig kant heb ik een groen lint geplakt en daarop weer een stukje lint met tekst. Wat rode sterren willekeurig in de beide onderhoeken.

 
Het label vastgezet met een brad-hartje.
En weer een stukje voorraad opgebouwd.
 
Groetjes, Yvonne
 





4 opmerkingen: