zondag 29 juni 2014

Zomervakantie

Bijna is het zover, alhoewel.....hier in het westen duurt het nog drie weken voor we echt vakantie hebben. Maar met al die mooie zomerse dagen genieten we alvast. En ik ben met Pinksteren met mijn gezin een weekje naar Kos geweest en dat was toch wel heerlijk!! Lekker niets gedaan behalve zonnen, zwemmen en genieten van het heerlijke Griekse eten. Geweldig!!
 
 
Vandaag een lekkere lange, maar zonnige dag. Onze dochter moet vandaag twee voorstellingen dansen met haar balletschool en moest zich daar om 9.30u melden.




Dus om 9.00u hup in de auto en afgeleverd. Mag haar vanavond rond 22.00u weer ophalen. Wij zijn gisteravond gaan kijken en wat was het een geweldige balletvoorstelling. Leuke avond uit gehad.
 
Vandaag lekker bezig geweest met wat zomerse kaartjes. Had er alle tijd voor en het is toch altijd weer lekker om in het zonnetje bezig te zijn. Wel steeds naar boven moeten omdat ik iets wil/moet hebben, maar goed, bleef ik gelijk in beweging.

 
 
Bij Oma Dee en Knutsels en Kadootjes hebben een zomerse challenge: vakantie en zomer.
Voor mij is dat vooral niets doen (zeker niets dat "moet"), mooi weer en genieten van al het moois en lekkers om je heen. En in de zomer zijn de kleuren altijd lekker fel en helder.


 
De wereld lijkt zoveel mooier in de zon. Dus deze kaart geeft voor mij het ultieme zomervakantie-gevoel weer: zo vrij als een vlinder en dan je dromen achterna vliegen!
Daarom doet deze kaart ook mee bij KIC: vlinders op je kaart.
 
Ik wens iedereen een heerlijke zomer die hopelijk wordt gevuld met leuke dingen en lieve mensen om je heen!
 
Groetjes, Yvonne
 

 
 


7 opmerkingen:

  1. Herken me in het vakantie vieren. Heerlijk, niets moet en alles mag! Je kaartje brengt ons al helemaal in de stemming! Heel vrolijk, dank je wel!
    Jij ook een fijne zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk: niets moet en (bijna) alles mag. Heerlijk vakantiegevoel! Zo ook je kaartje. Volgens mij heeft de blije egel dat gevoel al te pakken (-: Leuke vrolijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar krijg je inderdaad vakantie gevoel van.
    Leuk dat je meedoet met zo'n mooie kaart bij Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvonne,
    dit is op en top zomers! Vakantie is altijd heerlijk, maar als het zonnig is is het helemaal genieten.
    Leuk dat je meedoet bij ons van Knutsels en Kadootjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart, helemaal leuk! Bedankt voro het meedoen aan onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart!
    Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Yvonne!

    Mooi zomers kaartje, en de vlinder is echt prachtig!

    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen