zaterdag 16 augustus 2014

Alles behalve vierkant

Dit leek me eerst een lastige opdracht, want ik kwam niet verder dan een langwerpige kaart.
Maar van mijn zusje kreeg ik onderstaande basiskaarten: een bruine ondergrondkaart met blanco onderdelen om een cupcake te maken.
Wat vond ik het lastig om dat leuk en vrolijk te maken!
Maar na een avondje puzzelen, schuiven met papier en kleuren is dit het eindresultaat.
Ik ben er best tevreden over.


En aangezien mijn zusje gisteren jarig was, heeft ze er één ontvangen!
Ze was er blij mee.

Ik wil met deze kaartjes meedoen bij KI-challenge en Stampin your Way challengeblog

Groetjes, Yvonne



3 opmerkingen:

  1. Via Marleen kom ik bij jouw terecht. Wat zijn deze cupcakes ontzettend leuk zeg!! Je zusje zal er wel erg blij mee zijn geweest! en natuurlijk nog gefeliciteerd :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ontzettend leuk gedaan, bedankt voor het meedoen aan onze Challenge. :-D

      Verwijderen