woensdag 15 oktober 2014

Eindelijk weer een berichtje

Het lijkt wel alsof ik niets meer doe, zo weinig als ik hier plaats, maar ik heb de afgelopen weken best veel kaarten gemaakt. Gun mezelf soms alleen geen tijd om iets te plaatsen, terwijl ik andere blogs altijd in de gaten hou om te zien of er weer iets geplaatst is. Daar kan ik dan zo van genieten, dus moet ik voor mijn blog ook maar trachten om regelmatiger iets te plaatsen.
 
Begin oktober heb ik een workshop gevolgd van Stampin' Unlimited! bij mijn nichtje thuis. We hadden heerlijke, gezellige middag en ook nog stevig bezig geweest.
Zie hier het resultaat:

 Drie mooie kaarten gemaakt en een bijpassend doosje. Ik vind het nog zo mooi dat ze voorlopig bij ons thuis staan te pronken.
 
 
 Daarna kreeg ik een mailtje dat webwinkel Srap it & Wrap it gaat stoppen. Heel erg jammer.
Daarom was /is er nu uitverkoop en daar word ik toch wel hebberig van. Heerlijk een ochtendje op haar site rondgestruind en dit is het resultaat.
Van alles en nog wat voor alle seizoenen voor een prikkie kunnen kopen.
 
Tot slot nog twee kaartjes die ik deze week maakte:
 
 Deze voor een oom van mijn man die jarig is en houdt van...juist: Klaverjassen!
Ik weet dat daar geen joker meespeelt, maar voor de kaart vond ik het wel erg leuk.
Ik denk dat de kaart wel in goede aarde zal vallen.
 
 
 Deze kaart gemaakt voor mijn tante die 80 jaar wordt. 
Ik zit bij een FB-site waarbij je iedere maand een afdrukje stuurt naar iemand en van een ander een afdrukje krijgt die je dan zelf mag verwerken op een kaart.
Is erg leuk om te doen, want zo krijg ik nog wel eens afdrukjes die ik zelf niet heb.
(Ik zie op deze foto pas dat de kleuren van het gezichtje heel raar uitkomen, maar in het echt was dat niet zo. Ik kan helaas geen nieuwe foto meer maken want de kaart is al onderweg naar de jarige.)
 
En met dit lange verhaal heb ik mijn berichtjes-achterstand weer wat ingehaald.
 
Groetjes, Yvonne
 
 

2 opmerkingen:

  1. Het was zeker gezellig en leuke kaartjes!

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne,
    wat een mooie workshopkaartjes heb je gemaakt. Daar kun je dan echt van genieten he?
    Ik vind je kaartjes voor je oom en tante ook erg leuk! En soms komt het op een foto anders over dan in het echt. Gave spullen heb je gekocht. Ik ben gaan kijken, maar ben wel in de verleiding gekomen, maar kon het weerstaan! Ik heb de laatste tijd al wat gekocht en moet even weer sparen...
    Leuk dat je volger bent geworden en ik ben het nu ook bij jou! Gezellig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen