vrijdag 21 november 2014

Babykaartje

De afgelopen weken stond mijn hoofd niet naar freubelen omdat ik een nare brief van mijn werk had ontvangen waarin stond dat ik mijn contract moest laten aanpassen, want anders zou het ontbonden worden per 1 januari aanstaande! Dit zou door de wet ondersteund worden.
Het bleek helemaal niet waar te zijn, maar voordat je die erkenning krijgt, ben je heel wat bloed (lees:rugpijn/slapeloze nachten), zweet en tranen verder!
Uiteindelijk excuses gekregen en een paar goede gesprekken kunnen voeren met het management. En kan ik gewoon blijven werken zoals ik al jaren doe.
Dus eindelijk weer rust in de tent en in mijn hoofd.
 
Daarom vanmiddag eindelijk weer eens heerlijk achter mijn knutseltafel gezeten.
 

 
Een collega is pas bevallen van een .....juist ja, meisje.
We zamelen met elkaar geld in voor een groter cadeau maar een kaartje kan natuurlijk niet achterblijven.
Ik vond het leuk om er alvast een kleinigheidje bij te doen, dus sokjes gebruikt als mouwtjes.
 
Is het niet schattig geworden? De ouders zullen het vast waarderen.
 
Morgen eerst Sinterklaas inhalen in ons dorp, voor het eerst met onze "ongelovige" kinderen.
Dan een avondje werken en de zondag is nu al helemaal voor ons! Geen enkele afspraak hebben we staan. Heerlijk! Dat wordt freubelen aan kaartjes en de kids helpen met hun surprises voor school.
 
Iedereen goed weekend!
Groetjes, Yvonne


2 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje Yvonne! En wat een spannende toestand. Fijn dat het uiteindelijk goed is gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge, wat draaien werkgevers zich in vreemde kronkels soms... Gelukkig dat je zo mans genoeg was om het uit te zoeken en dat je gewoon kunt blijven.
    Je kaartje is erg leuk! Dat waarderen de ouders vast en zeker!
    En je zondag klinkt reuze gezellig! Geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen