dinsdag 30 december 2014

Een kadootje

Eindelijk weer eens een berichtje van mij.
Ik was de afgelopen tijd erg druk met van alles en nog wat, maar weinig met kaarten maken helaas...
Ook moest ik (natuurlijk :-( ) nog op het laatste moment kerstkaarten bijmaken, maar die stress is gelukkig weer voorbij.
 
Ik kreeg het verzoek om een kaart te maken waar een VVV-bon in past.
Nu had ik laatst op Pinterest een leuk idee gezien, dus met dat in mijn achterhoofd ben ik aan de slag gegaan.
 
En ik moet zeggen, dat ik zeer tevreden ben met het resultaat.
 

 
Dit is toch een leuk kadootje om te geven ondanks dat het maar zo'n "saaie" bon is??!!
De opdrachtgever was er ook zeer content mee.
 
Iedereen fijne jaarwisseling en alle goeds en veel knutselvolle uurtjes voor 2015!!!!
 
Groetjes, Yvonne


6 opmerkingen: