donderdag 1 januari 2015

52 weeks to Christmas....

Om te beginnen wil ik een ieder allereerst de allerbeste wensen geven voor 2015!
Dat dit een jaar vol mooie en spannende momenten mag worden, dromen mogen uitkomen, ellende mag wegblijven en dat je veel tijd achter je freubeltafel mag doorbrengen!
 
Ik ga proberen om dit jaar iedere donderdag mee te doen met 52 weeks.....
Misschien lukt het me om dan aan het einde van het jaar voldoende kerstkaarten klaar te hebben en geen "laatste-moment-stress" te voelen.
 
Dus vandaag de eerste kerstkaart van dit jaar.
 
Is wel een lief kaartje geworden, toch?
Een mooie witte kaart ge-embost, sommige verhogingen licht gekleurd met potlood en het stempeltje ingekleurd met mijn Spectrum Noirs.
Ik blijf inkleuren toch erg leuk vinden om te doen, dus dat zal vaker voorbij komen.
 
De komende dagen ga ik ook mijn voorraad verjaardagskaarten aanvullen, want die is erg geslonken en niet aangevuld de laatste tijd.
 
Groetjes, Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Yvonne, zo lief. Gezellig dat je mee doet bij 52 weeks to Christmas, jij ook nog de beste wensen voor een mooi nieuw jaar. Ik heb je link in de leeslijst gezet. Zodat je nu ook zichtbaar bent als je een kaart bij ons plaatst. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Hopelijk ziet men me vaak verschijnen dit jaar. Ik ga er mijn best voor doen.

      Verwijderen
  2. Heel lief kaartje inderdaad! En jij hebt de eerste al weer voor kerst 2015...Zo ver ben ik nog niet....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er de afgelopen dagen weer een paar gemaakt. Was nog ff in the mood en alle spullen lagen nog voor het grijpen.

      Verwijderen