zondag 1 februari 2015

You Can Create It!

Deze maand was de eerste uitgave van
 
 
Dit is een uitdaging om met de spullen die je eens per maand krijgt toegezonden een kaart, verpakking o.i.d. te maken.
Ik was zeer benieuwd wat het zou zijn in januari.
 
De inhoud viel me in eerste instantie niet mee, want deze kleuren waren helemaal niet mijn kleuren! Ik moest dus echt uit mijn comfortzone.
 
Maar ik heb me niet laten kennen en ben dezelfde middag nog aan de slag gegaan.
 
 
Ik was er uiteindelijk snel klaar mee en ben er nog steeds zeer tevreden over. Ik heb de afgelopen dagen al wat meer kaarten gemaakt in deze kleurstelling.
Dus zo zie je, eens uit je eigen vertrouwde wereldje kan heel goed uitpakken.
 
Via de site van Inge Groot kun je alle mooie kaarten bewonderen.
Het is ongelooflijk hoeveel verschillende kaarten er gemaakt zijn met hetzelfde setje!
 
Ik kijk alweer vol spanning uit naar de volgende envelop met spulletjes.
 
Met deze kaart wil ik meedoen bij knutsels en kadootjes #alles-is-liefde .
Er is daar ook een bloghop te starten waarbij je een leuke prijs kunt winnen. Zeker de moeite waard.
 
Groetjes, Yvonne
 


2 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne, wat een mooie kaart. Ik ben benieuwd of er bij je volgende kaart ook een versierde binnenkant zit ;-) Gezellig dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk geworden met de papiertjes uit het pakketje. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen