woensdag 15 april 2015

Eindelijk weer....

Zo, het wordt tijd dat ik weer eens wat plaats. Ik zie dat ik wel heel lang niet hier ben geweest, maar ja, je kent het wel; druk-druk-druk. ;-) .
 
Eind februari/begin maart zijn we met ons gezin naar Aruba geweest om ons nichtje te bezoeken die daar een half jaar stage liep. Best een "vervelende" plaats zeg.Haha.
 
Wat hebben we het daar FANTASTISCH gehad!! Onvergetelijk!!!!
 

 
(Ons nichtje is inmiddels alweer thuis en moet erg wennen aan de kou.)
 
Na thuiskomst bleek dat ik een andere baan had en die zou ik erbij doen. Dus inwerken etc., dat kost even tijd en gaat ten koste van knutseltijd.
Helaas bleek het toch niet te combineren en heb ik na veel twijfel mijn oude baan opgezegd.
Ik kan nu met open blik en mind opgaan in mijn nieuwe baan. En dat lukt wonderwel. Ik blijk gelukkig toch de juiste keuze gemaakt te hebben.
 
Begin april is het campingseizoen weer begonnen en zijn we weer naar onze caravan gegaan.
Wat was het koud tijdens Pasen!!! Maar wat genieten we er weer van. Dit blijft toch echt ons ding als gezin. Alle vier vinden we het heerlijk om daarheen te gaan.
 
Ik heb ondertussen maar sporadisch kaartjes gemaakt, maar kom nu weer lekker op gang.
 
Afgelopen week is een collega bevallen en voor haar maakte ik dit kaartje.
 
 
 Dit blijft een succes. Iedereen vindt het mooi en het is zo simpel om te maken.
De mouwtjes zijn sokjes. Aangezien er nog wat baby's aankomen heb ik een voorraadje roze en blauwe sokjes aangelegd en als de baby er is heb ik binnen een uurtje een kaartje met kadootje.
 
Ik hoop binnenkort meer te laten zien van mijn freubelwerk, maar voor nu is dit bericht lang genoeg.
 
Nog een spreuk die ik laatst tegenkwam en zeer toepasselijk vind:
 
 
 
Geniet allemaal van deze zonnige dag!!
 
 
Groetjes, Yvonne
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen