woensdag 22 april 2015

Zakje pimpen

 
De afgelopen dagen ben ik buiten mijn comfortzone bezig geweest!
Via Kimya Verpakkingen had ik de uitdaging gekregen om een zakje te pimpen.
 
De materialen kreeg ik toegezonden en ik kon aan de slag.
Ik vind dit soort werk altijd erg mooi bij een ander, maar zelf lukt het me zelden om het
naar mijn zin te creëren.
Maar goed; daar is het ook een uitdaging voor.
 
Na de nodige zweetdruppeltjes en veel schuifwerk is dit mijn eindresultaat:
 

Ik ben er zeer tevreden over (en eigenlijk best wel trots.....).
 
Dit was het voorbeeld:

Via deze link: zakje pimpen kom je op de blog.
 
Ik heb geen zee-figuurtje bij mijn stempels, maar na even zoeken vond ik de strandstoel ook wel toepasselijk, zeker na de afgelopen mooie dagen.
 
Neem eens een kijkje op de site en blog van Kimya, want die is zeer de moeite waard.
Ze hebben zoveel mooie spullen en ideeën, daar kun je altijd wel iets naar je zin vinden.
 
Groetjes, Yvonne  

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je! Ik ben er ook best trots op. ik blijf het een moeilijke stijl vinden, en ik vind het zoooo mooi (bij anderen ;-)!)

      Verwijderen