donderdag 3 september 2015

Herfst

 
Gisteren arriveerde er weer een nieuwe iDEE&post.
Wat is het toch heerlijk om iedere twee maanden een kadootje op je deurmat te vinden.
Alhoewel, kadootje??? Zeg maar KADO!!! 
Altijd weer een verrassing wat er deze keer in zal zitten en eigenlijk altijd fantastisch.
 
Soms lijkt het op het eerste gezicht dat je er niets mee kunt omdat het totaal je stijl niet is, maar ik weet na twee jaar ervaring dat juist met de "minst comfortabele" pakketten je uiteindelijk de leukste en mooiste dingen maakt.

 Deze keer was het thema herfst. En is de inhoud ontzettend gaaf!!
 
Ik had eigenlijk geen tijd, maar vanavond gewoon tijd gemaakt en heerlijk bezig geweest.

 
Ik wilde nog steeds meedoen aan de challenge bij Knutsels en Kadootjes omdat ik de schets heel leuk vind. En nadat ik gisteren het pakket had bekeken, wist ik direct wat ik wilde maken.
Ik ben blij met het resultaat en heeeeeel blij met de iDEE&post.
 
Groetjes, Yvonne

7 opmerkingen:

  1. Leuk herfstkaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Wat ben jij snel Yvonne. En wat heb je het papier en stempeltje prachtig verwerkt in de sketch. Ik heb het al wel op tafel liggen maar de ideeen moeten nog komen.
    Gezellig dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi herfstkaartje heb je gemaakt ,erg leuk....gezellig dat je mee doet met de challenge bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvonne,
    enig! Onze sketch met het mooie pakket van oma DEE. Heel gaaf. Dank je voor het meedoen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heus herfstkaartje Yvonne, het ziet er super mooi uit.
    Leuk dat je meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen