donderdag 7 januari 2016

Lang geleden

Wat is het lang geleden dat ik hier wat gepost heb zeg. Maar zoals ieder wel herkent, is het leven soms gewoon druk, druk, druk.
Ik heb gelukkig tot half december wel lekker aan mijn kaartjes kunnen freubelen, maar heb ze niet hier gepost.
Half december is mijn vader plots erg ziek geworden en ligt hij sindsdien in het ziekenhuis. De feestdagen zijn heel erg raar en hectisch verlopen. Gelukkig wel wat meegekregen van het mooie kerstfeest en ondanks heen en weer rijden naar het ziekenhuis, toch ook een gezellige jaarwisseling gehad met goede vrienden. Wat heerlijk toch dat ik die heb! Zij hebben ook de kinderen vaak onder hun hoede genomen als wij weer richting ziekenhuis moesten/gingen.
Nu gaat het heel langzaam weer wat beter met mijn vader en kwam ik weer tot een iets normaler leven, maar helaas is na een heel kort en onverwacht ziekbed mijn peetoom en jongere broer van mijn vader overleden, dus de ellende houdt nog even niet op.
 
Toch ben ik vandaag wel wat blij, want ik kon van iemand een toren compleet gevuld met inkpads van SU overnemen en die is vandaag gearriveerd!!
 
 
Hier was ik al een poosje voor aan het sparen en ik dacht dat ik over een paar jaar alles wel compleet zou hebben, maar nu kreeg ik deze kans, dus maar gepakt. (Ik weet inmiddels wel dat het leven soms snel kan veranderen en dat je moet genieten als het kan.)
 
Zo heeft deze trieste tijd en regenachtige dag toch nog een klein lichtpuntje voor me.
 
Nu wacht ik op de verwarmingsmonteur omdat de verwarmingsplaat op een van de kinderkamers niet meer warm wordt. En al wonen we niet in het noorden, het is toch wel erg koud om nu huiswerk te moeten maken. En als ik wacht kan ik mooi even aan de slag met mijn stempels. ;-)
 
Hartelijke groet, Yvonne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten