woensdag 3 februari 2016

Uitdaging!

Voor het eerst met een mal van Dutch Doobadoo aan de slag geweest. Het was een uitdaging, want dit had ik nog nooit gedaan. Het leek me best moeilijk om zo'n project te maken, maar was het LEUK om dit te doen.
 
Na wat voorbeelden bekeken te hebben, ben ik aan de slag gegaan en heb er lekker een paar dagen over gedaan. Steeds weer schuiven, knippen en keuren.
Uiteindelijk is dit m geworden:
 
 
 
Het was soms een pas- en meet-werkje, maar na wat (ver-)knippen, passen en meten lukte het me toch om het DP van Joy goed neer te leggen.
Bij de mal van het raam had ik al wel direct het idee om er bloembakken onder te zetten of laten hangen. Dus eerst kleuren en dan bekijken wat me het mooiste leek. Uiteindelijk een bloembak onder het raam geplakt met 3D-foam en de losse potten aan weerszijden op de muurtjes geplaatst.
Gietertje en lantaarnpaal be-inkt en de nieuwe fiets van Joy erbij geplaatst.
 
 
 
Ik vind de knipvellen van Don en Daisy erg leuk, alhoewel het soms een kriebelwerk is om alles mooi uit te knippen. Deze twee vond ik perfect passen in deze setting.
 
Nadat de kaart een paar dagen hier op de kast heeft staan pronken, heb ik m gestuurd naar de oma van mijn man, zij is vandaag 93 jaar is geworden en maakt zelf ook nog steeds graag kaartjes. Ik weet zeker dat ze met deze kaart erg blij zal zijn.
 
Tevens doet deze kaart mee bij:
Noor! Design : "maak een kaart met Create & Celebrate Set Home Sweet Home"
De Egel : "alles behalve vierkant of rechthoekig"
 
Groetjes, Yvonne


4 opmerkingen:

  1. Oh dit is super zeg!! Wat een geweldige creatie heb je gemakat. Je kunt zie dat je er echt over nagedacht hebt, waar je wat zult plaatsen en zo. Heel leuk tafereeltje.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je meedoet met onze 'alles behalve vierkant' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuke kaart zeg! Leuk die details ook en de aanhouder wint zullen we maar zeggen. Fijn dat je met de februari uitdaging van de Egel hebt meegedaan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen