vrijdag 1 april 2016

Vintage kerst met sneeuwvlokken en hout.

Op deze prachtig zonnige dag heb een kerstkaartje af.

En eigenlijk ben ik er heel trots op, want ik vind vintage altijd zoooo moeilijk om zelf te maken. 
 Er zijn al heel wat misbaksels van me in de papiermand belandt.
 En ik vind het altijd zo prachtig van anderen.

Daarom een fijn (en zonnig gevoel) bij deze kaart:


Ik heb lila als uitgangskleur gekozen en dat gemat op wit papier. Basiskaart is zwart cardstock. De sneeuwvlokken van lichtgrijs DP en bestrooid met poedersneeuw met glitter erin.


De ballen in de kerstboom heb ik eerst aangestipt met lichtroze pearlpen en daarna een glossy accent aangebracht. Dit geeft iets meer kleur in het plaatje. Op de randen van het raampje ligt wat sneeuw.


De rozen zijn heel licht lila/grijsachtig en daar heb ik ook glitter op aangebracht voor extra effect.
De houten X-mas heb ik bewerkt met distress in twee kleuren lavendel en daar nog een bedeltje aan gehangen met twee glitter-borduurdraadje in roze en paars. Paars kant eronder en ik ben tevreden!


Aan de binnenkant een mooie stans geplakt en bestempeld. De randen heb ik bestempeld met de gebruikte stempel en zo gelijk het restant inkt gebruikt dat altijd nog op je stempel zit. 


Deze kaart mag meedoen bij: 

Fijne dag met veel zon, groetjes,
Yvonne


3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje!!!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart !!

    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen