dinsdag 10 januari 2017

Zoveel vrije tijd....

Alweer een kaartje gemaakt! Je kunt wel zien dat ik niet meer werk sinds 1 januari 😉.
Nee hoor, dat heeft er gelukkig niets mee te maken. Ik neem nu gewoon even mijn eigen tijd na de drukte van december.
Ik vind het leuk om met challenges mee te doen en probeer het mezelf iets moeilijker te maken door een aantal uitdagingen te combineren.

Dat was deze keer best moeilijk. Ik had al snel een idee, maar de uitvoering vergde nogal  wat improvisatie en buiten de lijntjes denken. Na ettelijke pogingen, een volle papierbak met misbaksels en handen vol inkt is dit mijn resultaat. En ik ben er zeer tevreden mee.  Het is eigenlijk nog beter geworden dat ik in gedachten had! 😁


Ik heb deze kaart gemaakt voor onze dochter die volgende maand 14 jaar wordt en zoals je ziet, dol is op dansen en ballet. Iedere les is weer een FEEST voor haar. 
En wat ik zo bijzonder vind: ze is een echte puber die overal over zucht, steunt en nergens zin in heeft, maar naar de ballet- en danslessen gaat ze altijd zonder dat ze stimulans nodig heeft! 😉 
Sinds twee jaar mag ze "eindelijk" op echte spitzen, haar grote droom! Daar had ze 6 jaar op gewacht en voor gedanst en geoefend.

Ik wil deze kaart dus aan verschillende challenges laten meedoen:
cheerful sketches: kaart volgens de sketch
knutsels en kadootjes: maak een one layered card

Groetjes, Yvonne





11 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon,
    en alweer een kaartje! Ik vind hem echt gaaf zeg! Zo leuk dat je hem zo persoonlijk hebt gemaakt voor je dochter. En wat heerlijk als iets nog beter lukt dan dat je het in gedachten had!
    Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Yvonne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Ik zie alleen de sketch er niet helemaal in, ik mis het ovaal... Groetjes Joanne dt Cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.
      De ovaal is er wel hoor. Ik heb maar niet zitten zweten met malletjes knippen en afdekken :-) Het is heel licht rose gestempeld. Je ziet het slecht op deze foto, maar als je m iets vergroot zie je het wel.

      Verwijderen
  4. Hallo Yvonne, wat een prachtige kaart! En dan 3 challenges met elkaar mengen, superknap!
    Het verhaal van je puberende dochter herken ik wel. Onze zoon is inmiddels 22 en het gaat goed nu. Maar hij had alleen maar zin in motorcrossen. Was ie ook goed in. Maar naar school, daar zag ie het nut niet van in. Toch goed terecht gekomen met een vaste baan ;-)
    Veel plezier met de balletlessen van je dochter. Ik vind het heel knap, dat ze op de spitzen mag.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaartje.
    Leuk dat je hiervoor gebruik hebt gemaakt van onze sketch.
    Succes met de challenge bij Cheerful Sketches en bedankt voor je deelname.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ja hoor ik zie de ovaal.
      De sketch zit er helemaal in.
      Groetjes,
      Carla

      Verwijderen
  6. Mooi gedaan hoor.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit mooi gedaan Yvonne.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spitzen super als je dat kan hoor...
    Je kaartje ziet er ook super mooi uit, leuk dat je met ons meedoet bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gemaakt Yvonne, super dat je mee doet aan de challenge bij Cheerful Sketches....

    groetjes Bea(DT)

    BeantwoordenVerwijderen