vrijdag 28 april 2017

50 jaar getrouwd

De afgelopen tijd heb ik niets geplaatst omdat ik heel druk was met een opdracht.
Ik mocht namelijk de uitnodigingen maken voor mijn ouders die binnenkort 50 jaar getrouwd zijn!!

Het begon met ongeveer 30 kaarten dachten zij, maar het werden er uiteindelijk 50!! (toepasselijk...haha).
Inmiddels zijn ze verstuurd naar de gasten, dus kan ik ze ook plaatsten.



Ik wist al snel dat ik er schudkaarten van wilde maken en dan gevuld met gouden confetti 
en gouden "50"jes.
 De kaarten zijn lichtgeel/goudkleurig en glimmen iets.


Ik vond het erg leuk om er een trouwfoto van hen achter te doen. Omdat ze zelf niet konden kiezen welke foto het moest worden heb ik 2 verschillende gemaakt. Een van hen samen en een met hun bruidskinderen, die uiteraard ook uitgenodigd zijn.


De uitnodiging is enthousiast ontvangen dus we gaan voor een gezellige dag volgende week!

We gaan eerst met het hele gezin een paar dagen weg en dan nog een gezellige middag met alle familie, vrienden en kennissen. 

Groetjes, Yvonne


1 opmerking:

  1. Wauw wat een mooie opdracht en wat heb je er een werk van gemaakt zeg. Schudkaartjes vraagt precisie. En ze zien er allemaal zo leuk uit. Mooi om een oude foto van je ouders te gebruiken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen