zondag 13 augustus 2017

nog een leuke sketch

Afgelopen maand heb ik mezelf verwend met het mooie designpapier van Maja en daarbij bijpassende linten gekocht.
Ondanks dat ik het schitterend papier vind, vond ik het lastig om er iets moois mee te maken.
Toen ik de sketch van cheerful sketches challenge  zag, wist ik direct dat ik daarmee aan de slag wilde.
En wat ben ik blij met het eindresultaat. Vaak heb ik wel een idee, maar pakt het heel anders uit. Meestal ook met goed resultaat, maar onderstaande kaart is precies zoals ik het vanaf het begin in mijn hoofd had zitten!


Toen ik met deze kaart bezig was in onze caravan, moest mijn man steeds lachen, want hij hoorde me goedkeurend mompelen en zag me steeds knikken als ik tevreden was. Normaal zit ik in mijn werkkamer en krijgt hij dat niet zo mee, maar deze avond dus wel. Hij genoot ervan dat ik zo tevreden bezig was. 😍😍

De kaart staat nog even te pronken boven de kachel, want ondanks het tegenvallende zomerweer hoeft die gelukkig nog niet aan in de caravan. En komende dagen geven ze warm en zonnig weer door, dus komt het vast nog goed met de vakantie.

Groetjes, Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Stoere kaart heb je gemaakt met het mooie papier van Maja. Lekker in de caravan. Bij mij blijven de spulletjes thuis en ook al ben ik weer terug, ik heb nog 'opstartproblemen' van mijn hobby. Komt wel weer! Fijne vakantie nog! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvon, het is zeker een heel leuk kaartje. Dat Maja papier is zo tof. Ik bedwing me elke keer om te veel te bestellen, anders had ik deze ook zeker besteld.
    Lachen dat je man nu meekreeg wat je anders alleen in je kamer laat horen!
    Geniet nog op de camping.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie mannenkaart. Fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches, veel succes.
    Groetjes Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen